מחירון ניקוי שטיחים

לאנשים רבים יש בבית או במשרד שטיח אחד או יותר, לרוב כזה שנמצא בשימוש במשך שנים. מכיוון שניקוי ביתי של שטיח, גם כאשר נעזרים באמצעים מודרניים כמו שואב אבק איכותי איננו מספיק, אין ספק שנדרש פתרון מקצועי ויעיל, וגם כזה שמוצע לצרכן במחיר סביר והגיוני. על רקע דברים אלה, אין פלא שביטוי פופולרי בהקשר זה, במנועי חיפוש באינטרנט, הינו “ניקוי שטיחים מחיר”.

מטבע הדברים, המחיר שאותו גובות החברות השונות שמספקות שירותי ניקוי נגזר ממאפייני השירות, מסוג השטיח ומאופן שבו חברת הניקוי תופסת את עצמה. בשורות הבאות נסקור כמה מדדים חשובים שמשפיעים על מחיר הניקוי. כדאי לקחת זאת בחשבון לפני תחילת העבודה.

מחירון ניקוי שטיחים לפי גודל
הדבר הראשון שחשוב לדעת בהתייחס לניקוי שטיחים הוא שהמחיר נקבע על פי מטר מרובע. המחיר אומנם יושפע גם מקריטריונים כגון גיל השטיח, רמת היוקרה שלו, איכות האריגה,סוג השטיח ושירותים נוספים במידה ונדרשים (למשל תיקונים), אבל גדול השטיח הוא זה שישפיע על המחיר הסופי לצרכן.

לכן, כאשר ניגשים לקבל הצעת מחיר חשוב לדעת מהו הגודל של השטיח וסוג השטיח, אם רוצים לדעת מהו המחיר הסופי שנדרשים לשלם.

ידני או ממוכן
אחד הגורמים העיקריים הנוספים, מלבד גודל, שמשפיעים על כל מחירון ניקוי שטיחים הוא האופן שבו מבוצע עיקר הניקוי. כאשר נדרש ניקוי ידני, למשל כאשר מדובר על שטיח מאוד יקר ויוקרתי, שיש להתייחס אליו בעדינות, המחיר למטר יהיה יקר יותר. לעומת זאת, כאשר מדובר על דגם סטנדרטי יותר, שאפשר בהחלט להסתפק בניקוי ממוכן לפחות בחלקו, באמצעות מכונת ניעור מיוחדת, למשל, עלות העבודה תהיה נמוכה יותר.

חשוב לזכור שניקוי באמצעות מכונה, למרות היותו זול יותר, בהחלט לא מתאים לשטיחים אמנותיים, עתיקים או אוריינטליים מקוריים. לכן, במידה ולא בטוחים מה עדיף, חשוב להתייעץ עם חברה שנחשבת לאמינה ולמקצועית, גם כדי לא לשלם מחיר מופקע אבל גם כדי לא לקבל תוצאות שאינן מיטביות.

מאפיינים נוספים שישפיעו על מחיר הניקוי –
האם מדובר על ניקוי בבית הלקוח או שמא יש צורך באיסוף והחזרה.
האם מדובר על מרבד מיטלטל או -שמא מדובר על שטיח מקיר לקיר.
האם נדרש טיפול מיוחד נגד ריחות רעים או נגד כתמים יוצאי דופן, שלעיתים מצריכים גם שיקום.
רמת המקצועיות של המנקים והיכולת לספק אחריות מקצועית על טיב העבודה.
גם גורמים נוספים כגון תקופת השנה משפיעים על המחיר. תקופות לחוצות, שבהן כמות הלקוחות רבה, מאופיינות על פי רוב בעליה מסוימת במחיר.

מחיר ניקוי שטיח
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן