ניקוי וילונות בנתניה

וילונות הם פריט עיצובי חשוב בכל בית. הם מספקים פרטיות, בידוד מהחוץ, הפחתת אור חיצוני ובכלל מייצרים תחושה של בית ואינטימיות.

אם זאת, כמו כל ריהוט או אביזר ביתי ואפילו יותר, וילונות נוטים לצבור לכלוך שמגיע גם מבחוץ וגם מבפנים. לכלוך כזה, המצריך לכלול את הווילונות, כחלק מהחפצים והריהוט שצריך לנקות בכדי לשמור על המראה שלהם ועל הייעוד שלהם.

סוגי וילונות לניקוי

כל וילון ולא משנה מאיזה חומר הוא עשוי זקוק לניקוי, עבור חלק מהווילונות הניקוי יחסית פשוט ויכול להתבצע גם ברמת הניקוי הבייתי והעצמי ועבור חלק נדרש ניקוי מקצועי תקופתי.

וילונות בד- וילונות בד הם הנפוצים ביותר. הם כבדים, צפופים ועשויים מחומרים טבעיים או סינתטיים, כגון כותנה, משי ופוליאסטר. וילונות אלו סופגים לכלוך בצורה שקשה מאד לראות והניקוי שלהם מצריך אחת לתקופה ניקוי יסודי ועמוק.

וילונות פלסטיק- וילונות פלסטיק כשמם, עשויים מסוגים שונים של פלסטיק, הם יחסית עמידים וניתן לנקות אותם בצורה טובה גם באופן עצמי.

וילונות עץ– גם כאן יש סוגי עץ שונים מהם מייצרים ווילונות, הניקוי יכול להיות עצמי בסוגי עץ בסיסים כמו במבוק וניקוי מקצועי כאשר מדובר מחומר עץ מלא ורגיש לחומרי ניקוי.

וילונות גלילה- וילונות גלילה ניתן למצוא מכמה חומרים, מבד, עץ ומפלסטיק, כאן המורכבות בניקוי היא גם בהתאם לסוג החומר וגם בעקבות שיטת הבנייה של הווילון. ניקוי לא מקצועי יכול לעשות נזק לפסי הגלילה או למערכת ולא רק לחומר עצמו.

לנקות על המסילה או לפרק ולהוריד?

הכי בטוח ונכון זה לפרק את הווילון ולהניח אותו במרחב ניקוי מתאים. וילון מפורק מאפשר גישה לכל חלקיו ושני צדדיו בנוחות, ללא מאמץ ובצורה בטוחה לעומת עמידה על כיסא, סולם או שולחן בכדי להגיע.

במקרים בהם מדובר בווילון כבד וגדול מאד או מווילון שהותקן בצורה מורכבת, הניקוי יבוצע ללא הורדת הווילון תוך כדי שימוש בחומרים ואמצעים המסייעים בהגעה לכל חלק ולכל צד של הווילון.

ניקוי וילונות בנתניה

חברת חמישה כוכבים המתמחה בניקוי וילונות, שטיחים וספות מגיעה עד אליכם לניקוי וילונות בנתניה, לניקוי מקצועי ואיכותי. צרו קשר ותהנו משירות איכותי מבוסס ניסיון של 3 עשורים בניקוי כל סוגי הווילונות.

ניקוי וילונות
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן