ניקוי יבש וילונות

ניקוי יבש הוא תהליך מורכב שיש לנהל באחריות ובמקצועיות רבה. השימוש בחומרים מרוכזים וחזקים, במכשור כבד והעובדה כי מצד אחד עלינו להסיר כתמים קשים ומצד שני, איננו רוצים לפגום בבד, הופך את הניקוי היבש לעבודה הדורשת ניסיון ורגישות רבה.

על כל משתנים אלה בניקוי יבש וילונות מוסיפים שיקולים נוספים כאשר הם נשלחים לניקוי יבש מקצועי. לאחר הסרת הווילון מהמתקן, יפתיע אותך לגלות כמה לכלוך הוא עשוי לצבור. כך, אביזר כל כך חשוב לעיצוב הבית המספק לנו צל, בידוד, צבע ואווירה בבית, עשוי להפוך למרבץ חיידקים. מן החלק הפנימי של הבית הוא צובר אבק, קרדיות, עשן סיגריות ומולקולות ריח מבישולים ומן החוץ את זיהום האוויר ואת כל החלקיקים המזהמים המרחפים באוויר הפתוח. לכן, ניקוי יבש אחת לתקופה הוא חיוני ביותר ואת ההבדל ניתן יהיה להרגיש באופן מידי. אלו כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור כאשר אנו שולחים וילונות לניקוי יבש.

סוג הבד

בעת שליחת וילונות לניקוי יבש, כדאי לזכור שכשמתאימים ניקוי יבש וילונות יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים ולכל אחד מומלץ להתאים טיפול אחר. בין אם מדובר בווילון קטיפה, משי, כותנה או מחומרים סינתטיים, חשוב מאוד לוודא כאשר אנו פונים לשירותי הניקוי היבש כי יש להם את הציוד, החומרים והידע על מנת לטפל בסוג הבד ממנו עשוי הווילון שלך.

כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקוי יבש וילונות?

על מנת לדאוג כי הווילונות תמיד ישמרו על מראה חדש ונקי ועל ריח נעים, מומלץ לבצע ניקוי יבש לווילונות פעמיים בשנה.

פירוק והרכבה

כאשר נעזרים בשירותי ניקוי יבש וילונות דורשים מאמץ נוסף – יש לפרק אותם מן המתקן עליו הם מוצבים ולאחר הניקוי להחזירם. במידה ומדובר בווילונות כבדים ובמערכות מורכבות של וילונות, הדבר עשוי להיות מאוד לא פשוט וסיוע של אנשי מקצוע יבטיח כי הדבר ייעשה בצורה בטיחותית וראויה ושלא תפגע בווילונות.

גיהוץ

לא רק ניקוי יבש צריך לדעת איך לעשות לווילונות. גם גיהוץ לא נכון עשוי לקצר משמעותית את חיי הווילונות. מומלץ לבדוק עם שירותי הניקוי היבש שלך כי הם מספקים גם שירותי גיהוץ לווילונות.

רוצים לקרוא עוד על ניקוי וילונות? הכנסו לכאן!

וילונות ניקוי יבש
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן