ניקוי יבש לוילונות

הוילונות שלכם אפורים מאבק? זה הרגע להזמין מומחים לניקוי וילונות!

וילונות מהווים מקור מרכזי ללכלוך ואבק בבית או בבית העסק שלכם ולכן ישנה חשיבות רבה לביצוע ניקוי הוילון כל תקופה מסויימת. ניקוי יבש לוילונות או ניקוי באמצעות קיטור יכול להתבצע עבור סוגים שונים של וילונות ובהתאם לסוג הבד ממנו עשוי הוילון. ההמלצה היא לבצע ניקיון של הוילון לפחות פעמיים בשנה בעיקר כאשר מדובר בוילונות גדולים הקולטים כמות גדולה של אבק ולכלוך.

שירות מקצועי לניקוי יבש וילונות רומאים

אם יש לכם בבית או בבית העסק וילונות רומאים, תוכלו להזמין ניקוי יבש וילונות רומאים עד אליכם ללא צורך בשליחת הוילון למכבסה. הוילון הרומי הינו וילון עדין הנדרש לטיפול מדוייק עם חומרי ניקוי מותאמים לסוג הבד. ניקוי יבש של וילונות יכול להתבצע לאחר פירוק הוילון על ידי אנשי מקצוע מיומנים וניקוי הוילון בכמה שלבים עד להוצאת כל הכתמים והלכלוך מהוילון. רבים מהישראלים לא חושבים לעשות ניקוי יבש של וילונות מהדגמים הרומיים מכיוון שאילו וילונות גלילה, אבל למעשה גם הוילונות הללו עשויים מבד והם סופגים אבק, פיח, לכלוך וריחות לאורך זמן.

ניקוי וילון ונציאני במחירים משתלמים

וילון נוסף הנדרש לניקוי יסודי הוא וילון ונציאני. הוילונות הונציאניים פופולריים בעיקר במשרדים והם מגיעים בדגמים שונים ומחומרים גלם שונים כגון אלומיניום או עץ. ניקוי וילון ונציאני מתבצע בבית הלקוח באמצעות חומרי ניקוי מותאמים לחומר הגלם ממנו עשוי הוילון. המחיר לניקוי וילונות מקצועי תלוי בגודל הוילון, סוג הוילון וכמות הכתמים המופיעים עליו. טיפול יסודי לניקוי וילון ונציאני או רומי יכול להתבצע באמצעות קיטור וחומרי ניקוי ייעודיים לכך. אם יש לכם וילונות גבוהים, ניקוי וילונות מקצועי יכול להתבצע אצלכם במקום עם קיטור ושואב אבק המותאם במיוחד לוילונות. חשוב לדעת כי וילונות העשויים מעץ, לא מומלץ להשתמש במים לצורך ניקיון ולכן חשוב לבצע זאת עם איש מקצוע המכיר את חומרי הניקוי המתאימים לסוג הוילון שלכם.

ניקוי יבש לוילונות לחידוש הוילון בצורה מושלמת

להזמנת ניקוי יבש לוילונות, צרו קשר עכשיו עם חברת חמישה כוכבים ותוכלו לקבל הצעת מחיר המותאמת לסוג הוילון שלכם. צוות החברה כולל אנשי מקצוע עם ניסיון של יותר מ-3 עשורים בתחום המביאים איתם ידע רב וניסיון בניקוי סוגים שונים של וילונות למגזר הפרטי והעסקי באיזורים נרחבים בארץ והם ישמחו לבצע עבורכם את העבודה הטובה ביותר לוילון שלכם.

תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן