ניקוי ספות מקצועי

חברת חמישה כוכבים יכולה לספק בעבורכם שירות ניקוי ספות מקצועי אשר יתבצע בשיטות העבודה המתקדמות ביותר בהתאמה מלאה לסוג הספה ואופי הריפוד שלה. חברתנו מספקת שירותי ניקוי שטיחים וניקוי רהיטים אשר מתבצעים על ידי צוות עובדים מיומן ומנוסה אשר שם דגש על ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. עבודה מקצועית בשיטות הניקיון הנכונות תהיה זו שתוכל להבטיח את השבת המראה המרשים של הספה שלכם, גם אם כעת היא נראית רחוקה שנות אור משם.

ניקוי ספות מקצועי – חוסך מאיתנו רכישת ספות

קוי ספות מקצועי יכול לשנות את הבית שלכם מן הקצה אל הקצה, זאת מבלי שיתעורר ההכרח שבלרכוש ספות חדשות לבית. אנשים רבים עשויים להאמין כי הכתמים שנוצרו על הספה במהלך השנים לא יוכלו להיעלם לעולם. אך האמת היא כי ניקוי ספות מקצועי אשר מתבצע על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום זה, יוכל לשנות את הדעה שלכם בשניות.

  • חברות מקצועיות יוכלו להתאים את שיטת הניקיון המועדפת לאופי הספה וסוג חומרי הגלם אשר מרכיבים אותה ואת הריפוד שלה. כך למעשה להבטיח כי במהלך הטיפול הספה שלכם לא תספוג נזקים.
  • ניקוי מקצועי לריהוט הסלון שלכם יאפשר לכם להשיב לסלון את המראה המעוצב שלו ולחסוך מכם את הטרחה שבלעצב מחדש ולרכוש סלון חדש.
  • אין סיבה להתחיל ולהתעקש על מלחמה מיותרת בכוחות עצמכם עם הכתמים והלכלוך אשר הצטבר על הספה ובתוכה. תוכלו לפנות אל חברת ניקיון מקצועית אשר תוכל להחזיר לספה שלכם את המראה החי שלה והסגנון המדויק שאתם כל כך אוהבים.

מתמחים בכל סוגי הבדים

חברת חמישה כוכבים מעניקה שירותי ניקוי רהיטים ללקוחות רבים, הן לעסקיים, מוסדיים והן ללקוחות פרטיים. חברתנו שמה דגש רב על ביצוע עבודה מקצועית ויעילה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מקפידים על התאמה מדויקת בין שיטות העבודה והחומרים האיכותיים בהם אנו עושים שימוש בין אופי ריפוד הספה והחומרים מהם היא עשויה. כך נוכל להבטיח את ביצוע הניקוי על הצד הטוב ביותר.

האם אפשר ליהנות מגידול כלב בבית וגם לשמור על ניקיונו? איך אפשר לשלב בין האהבה לבעלי חיים לבין הצורך לשמור על בית נקי, יש פתרונות לכך. 

ידידו הטוב ביותר של האדם – הכלב או הניקיון? 

לגידול כלב בבית יש הרבה מאוד יתרונות. הקשרים הנוצרים בין בני אדם לכלבים הם מהמיוחדים ביותר וככל שעוברות השנים של כלב במחיצת בעליו הוא הופך לחלק מהמשפחה ומהבית. אך לצד היתרונות הרבים, החיסרון הגדול ביותר הוא הטיפול והניקיון בכל הקשור לכלב. מאחר שבניגוד לשאר בני המשפחה, הכלב לא יכול לקחת חלק בשמירה על הניקיון, בעיקר כשמדובר על ניקוי ספות, המטלה נופלת על הבעלים. 

כמה כלב מלכלך? 

יש סוגים שונים של כלבים, גדולים או קטנים, חלקם משירים שיערות תמיד וחלקם רק בעונות מסוימות. יש סוגי כלבים שמריירים ומשאירים רוק בכל מקום וישנם כלבים שקשה לחנך אותם להרגלי ניקיון וצרכים. לפני שמאמצים כלב הביתה, כדאי להכיר את חסרונותיו, קשיי הטיפול בו וכמה לכלוך הוא מייצר. 

שערות בכל מקום

אנו ממליצים ללקוחות שלנו לבצע ניקוי שוטף של הספות על ידי שימוש ברולר דביק. מדובר במעין גליל נייר דבק גדול המחובר לידית ועל ידי גלגולו של המשטח, שערות הכלב נדבקות לגליל. לאחר שהנייר מלא כולו בשערות, מסירים את השכבה העליונה של גליל הנייר הדביק עד לשימוש הבא. פטנט נוסף לניקוי שערות מספות וריפוד הוא בעזרת כפפות גומי לחות, עוברים על השטח שאותו מעוניינים לנקות ואוספים את השערות. בגלל החיכוך שנוצר השערות יתפסו על גבי הכפפות והלחות תגבש אותם לקבוצות שאפשר לנקות בקלות. תוכלו גם לנסות להיעזר בשואב אבק אך יעילות הניקיון בעזרת השואב תלויה בסוג שערות הכלב ועוצמת השואב שברשותכם ואחת לתקופה יש להזמין ניקוי ספות מקצועי. 

ניקוי באופן מקצועי 

אם התייאשתם או שהחלטתם מראש להשאיר את פעולת ניקיון ספות מקצועי למומחים אחת לתקופה, תוכלו לפנות אלינו, כחברה מיומנת אנו מתמקצעים בעבודות הללו. ברשותנו ציוד מתוחכם כמו שואבי אבק מקצועיים, בעלי עוצמות שאיבה גבוהות במיוחד אשר, בעזרת ראשי ניקוי מיוחדים, מצליחים להגיע לניקוי עמוק ויסודי.. נוסף על כך, באמצעות השואבים הללו אנו מבצעים פעולות של שאיבת המים המלוכלכים והעברת מים נקיים כדי שכל משטחי הריפוד יהיו נקיים באופן מלא.

אבל לא רק שערות 

בעוד הצרה הגדולה בגידול כלב היא בעיקר השערות, יש לפעמים הפתעות לא נעימות שהכלב מייצר לנו כמו צרכים, רוק והפרשות נוספות המצריכות ניקוי ספות מקצועי. הדבר החשוב ביותר הוא לנסות לטפל בלכלוך במהירות האפשרית כדי שלא ישקע בריפוד וייווצר כתם. 
ניקוי ספות מקצועי הוא עסק למומחים, אנחנו נשמח להגיע לביתכם ולבצע ניקוי מאסיבי של הספות והכורסאות לשביעות רצונכם המלאה.

ניקוי ספות מקצועי
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן