ניקוי שטיחים בבית הלקוח

רוצים לנקות שטיח בבית? לא רוצים לשלוח את השטיח לניקוי?

נהוג לחשוב כי ניקוי שטיחים לא יכול להתבצע בבית, אך למעשה במצבים מסויימים ניתן לבצע ניקוי שטיחים בבית הלקוח ולחדש את מראה השטיח בצורה יעילה. נקיון עצמי של שטיחים יכול להיות קשה, במיוחד אם השטיח מלוכלך מאוד או שיש בו כתמים קשים. חברות ניקוי מקצועיות משתמשות במכשור מתקדם ובחומרי ניקוי חזקים בכדי להסיר לכלוך וכתמים עמוקים מהשטיח. את העבודה ניתן לבצע בבית שלכם וחשוב לעשות זאת באזור שניתן להרטיב במים, מכיוון שברוב המקרים יהיה שימוש במים לצורך ניקוי השטיח. הניקוי יתבצע עם קיטור חזק וחומרי ניקוי היכולים להגיע לחלקים העמוקים ביותר של בד השטיח.

למה כדאי לנקות שטיח בצורה מקצועית?

ניקוי מקצועי של שטיחים מאפשר לכם לבצע הסרת לכלוך וכתמים עמוקים והסרת אבק וחיידקים שלא ניתן לבצע בדרך אחרת. רק עם ציוד הכולל קיטור, מים חמים וחומרי ניקוי חזקים ניתן להחזיר את השטיח למצב כמעט חדש. במידה והשטיח במצב טוב מבחינת הבד, ניתן ממש להביא אותו למצב חדש כאילו קניתם אותו היום. שיפור מראה השטיח וארכת חיי השטיח שלכם שווים לכם הרבה כסף, בעיקר אם מדובר על שטיחים יקרים.

מה התדירות של ניקוי שטיחים?

ניקוי שטיחים בבית הלקוח מומלץ לבצע לפחות פעם בשנה ואפילו יותר, תלוי בסוג השטיח. שטיחים פרסיים יקרים ניתן לשמר לאורך זמן באמצעות ניקוי עמוק של השטיח כל חצי שנה. ניקוי חומרים מזהמים למעשה שומר על בד השטיח ומונע קריעה שלו. אם זה שטיח שדורכים עליו כמה פעמים ביום ובעיקר עם נעליים, חשוב לנקות אותו בתדירות גבוהה על מנת לשמור על הבית נקי ממזהמים וחומרים אלרגניים כמו קרדית האבק ואבקנים של פרחים וצמחים שונים. אנחנו בחברת חמישה כוכבים מציעים לכם את השירות הטוב ביותר לניקוי של שטיחים במחיר משתלם המותאם לתקציב מוגדר מראש. אנחנו נחסוך לכם כסף על קניית שטיח חדש ונבצע חידוש יעיל לכל סוגי השטיחים שיש לכם בבית, מבלי שתצרכו לשלוח את השטיח שלכם לניקוי בחוץ.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

ליצירת קשר איתנו בנוגע לניקוי שטיחים בבית הלקוח, השאירו את הפרטים שלכם בטופס מילוי הפרטים באתר ואנחנו בחברת חמישה כוכבים נחזור אליכם בהקדם לתיאום ביקור לצורך ניקוי השטיח שלכם.

מחיר ניקוי שטיח תל אביב
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן