ניקוי שטיחים בבית

אין כמו שטיח ארוג בדוגמאות ייחודיות כדי לתת סגנון משלך לבית. בימי החורף, הוא מספק מצע רך וחמים לכפות הרגליים ומשדר אווירה אינטימית וצבעים ססגוניים שמשלימים את הקו העיצובי של כל הבית. לאורך השנים, ובעיקר עם הילדים הגדלים בבית, סופג השטיח לכלוך רב מן הסביבה. מכתמי בוץ, זיעה ושאריות מזון ועד לעשן סיגריות, חלקיקים אלרגניים וקרדיות אבק. על מנת להשיב לשטיח את חיוניותו וניקיונו כדי שיחזור להיות פריט עיצוב מרגש ולא מרבץ חיידקים, מומלץ להיעזר בשירות מקצועי. לשירות ניקוי שטיחים בבית, “5 כוכבים” ניקוי שטיחים וריפודים הם הכתובת האולטימטיבית וכשנסיים עם שטיחי הבית, תתקשו לזהות אותם.

כיצד מתבצע ניקוי שטיחים בבית?

שיטת הווט קלין (Wet Clean) שבה אנו נוקטים מאפשר ניקוי הנכנס לעומק הסיב השוטפת החוצה את כל החומרים ששקעו פנימה. במידת הצורך, ניתן לקחת את השטיח לאחת ממכונות הניעור המקצועיות שלנו לטיפול מקיף יותר. אנו יודעים עד כמה יכול השטיח לספוג ריחות רעים מעשן, הפרשות בעלי חיים, זיעה וריחות אחרים ולכן כחלק מתהליך הניקוי יוחדר ניחוח נעים אל סיבי הבד. נשמע אגרסיבי? לא בהכרח! למרות יסודיות הניקוי, שיטת הג’נטל קלין (Gentle Clean) שלנו אינה שוברת את סיבי האריג ומונעת שחיקה של השטיח.

“5 כוכבים” תבצע ניקוי שטיחים בבית שלכם באיכות ללא תחרות

  • יוסי מזרחי, מקים ומנהל החברה, מחויב לשירות הטוב ביותר. עד כמה מחויב? הוא נוכח בכל תהליך טיפול שאנו מבצעים כחלק מניקוי שטיחים בבית, משתתף בתהליך הניקוי ונמצא שם על מנת לתת מענה לקשיים בזמן אמת.
  • על מנת שהבית יוכל לחזור לשגרה בהקדם האפשרי, אנו מתחייבים מראש על מסגרת זמנים מוסכמת ועומדים בה באדיקות. במידה ומסגרת הזמנים, איכות השירות או רמת הניקיון לא תהיה לשביעות רצונך, יוחזר לך כספך במלואו.
  • כל החומרים בהם נעשה שימוש הינם באישור הרשות האמריקאית למזון ולתרופות, בטוחים לשימוש וידידותיים לסביבה.

אנו מזמינים אותך לעשות טוב לבית שלך ולהכיר את השטיחים החדשים שלך.  לכל שאלה שעשויה לעלות לך, לפרטים על טכניקות הניקוי השונות ולהזמנת שירות, ניתן לפנות אלינו עוד היום לשירותי ניקיון באיכות מקצועית.

ניקוי שטיח בבית
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן