ניקוי שטיחים הוד השרון

העסק שלך מקבל קהל רב כל יום? השטיח הביתי עבר “טיפול” של הילדים שגדלו לצידו במשך השנים? שטיח טוב הוא נכס לכל בית ומשנה לחלוטין את עיצוב החדרים ומאפשר לנו לדרוך יחפים אל רצפת הבית ולחוש שאנחנו עטופים ובנוח. על מנת שמצבם יישמר היטב, יש צורך בתחזוקה קבועה ומקצועית. “5 כוכבים” ניקוי שטיחים וריפודים, כבר שנים רבות שחברתנו מספקת שירותי ניקיון יעילים ובטכניקות האיכותיות והמתקדמות ביותר לשטיחים, ריפוד הרהיטים והווילונות בבית ובעסק. את השירות המקצועי בניקוי שטיחים הוד השרון ועסקים בכל אזור השרון מכירים היטב וחוזרים אלינו פעם אחר פעם.

מה כולל השירות?

במהלך העבודה, יפורק השטיח, יקורצף ויישאב עד לשיקום למצבו כשהגיע מהמפעל. במידת הצורך, ישנה אפשרות להעביר את השטיח למפעלנו לתהליך ניעור מתקדם באמצעות מיכון חדיש. תהליך הניקיון אינטנסיבי אך בטוח לחלוטין לשטיח.

“5 כוכבים” הם הבחירה הטבעית לניקוי שטיחים

כחלק מפעילותנו הנרחבת בניקוי שטיחים הוד השרון היא מוקד בו זכינו ללקוחות מרוצים רבים. שיטת הווט קלין (Wet Clean) שלנו מספקת ניקיון מקיף ועמוק של סיבי השטיח ושיטת הג’נטל קלין (Gentle Clean) אינה שוברת את סיבי האריג ושומרת על מצב השטיח ללא שחיקה.

  • יש לנו אמון מלא באיכות השירות שלנו ובשיטות הניקוי המתקדמות. לכן, אנו מספקים אחריות מלאה לניקוי השטיחים שלנו. כלומר, במידה והשירות לא יהיה לשביעות רצונך המלאה, יוחזר לך מלוא כספך!
  • אנו מעסיקים אך ורק עובדים ישראליים חוקיים שעברו הכשרה מקצועית קפדנית ובעלי ניסיון רב בניקוי שטיחים וריפודים.
  • “5 כוכבים” מאמינים באמינות וביעילות ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר לתוצאות ניקיון מתקדמות ללא פגיעה בסיבי האריג. מעבר לניקיון מושלם, תהליך הניקוי יחטא את השטיחים מקרדית האבק ומחיידקים ויבטיח אוויר נקי מחומרים אלרגניים, כך שהניקיון יבטיח לך לא רק מראה חדש וניקיון מושלם, אלא אוויר בריא לנשימה עם ניחוח נעים.

לשטיחים מקיר לקיר במשרד, לשטיח הגדול בסלון ולכל צרכי ניקוי השטיחים בבית ובעסק, אנו כאן כדי לספק לך שטיחים נקיים ומחודשים. לפרטים נוספים ולהזמנת שירות אנו ממתינים לשיחתך.

הוד השרון ניקוי שטיח
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן