ניקוי שטיחים מקיר לקיר

יש לכם בבית או בבית העסק שטיח מקיר לקיר? ככל שהזמן עובר השטיח צובר לו אבק, לכלוך וכתמים לכן אתם מחפשים חברת מקצועית המתמחה בניקוי שטיחים מקיר לקיר, כזה המתבצע ביסודיות וביעילות עד כדי שלאחר הניקוי כולם יהיו בטוחים שהשטיח חדש לגמרי. אז אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! עם 5 כוכבים תוכלו להנות מקירות ללא פשרות, שימוש בחומר הניקוי הטובים ביותר תוך הסרת הכתמים והלכלוך מהשטיח שלכם. 

מדוע כדאי לבצע ניקוי תקופתי של שטיחים מקיר לקיר?

למרות יתרונותיו העיצוביים הרבים שמביא איתו שטיח מקיר לקיר, אנו דורכים עליו לא מעט ובלי לשים לב מעבירים את הלכלוך מבחוץ פנימה ממקום למקום. השטיח, ולא משנה כמה הוא איכותי, סופג כל מיני סוגים של לכלוכים, בין אם זה אבק, שאריות של לכלוך, כתמים וכל זה בעצם מעודד היווצרות של חיידקים. ניקוי תקופתי של השטיח יבעצם מסייע למנוע את היווצרות החיידקים הזו ומחזיר את היופי הטבעי של השטיח. 

יתרונות

  1. מעניק תחושה טובה בבית או במשרד
  2. מסייע לשמור על תחזוקה טובה של השטיח מה שמאריך את חיי השטיח ושומר עליו
  3. מונע קיבעון והתפשטות של כתמים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר סוגים של כתמים

בעזרת ניקוי שטיחים מקצועי ואיכותי מקיר לקיר, ניתן לנקות את כל סוגי הכתמים: כתמי מזון, כתמי שתיה והפרשות לכל סוגיהן. הכתמים היחידים שקשה מאוד להסיר, ולכן מומלץ מאוד שלא לנסות להסיר את הכתמים, הם כתמים של חומרי ניקוי. כתמים מסוג זה מתקבעים על השטיח. לכן, במידה ונשפך כל סוג של נוזל על השטיח או אפילו מזון, קודם כל כדאי לספוג את זה בעזרת נייר סופג. לאחר מכן ניתן בעזרת מעט מים להשפריץ על הכתם ושוב לספוג את הנוזלים עם מטלית. כעת, צלצלו אלינו ואנחנו כבר בדרך.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר, איך מתבצע התהליך בבית?

ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא ניקוי החודר לעומק של השטיח, כלומר, מדובר בניקוי יסודי ולא בניקוי נקודתי. הצוות לאחר שהצוות שלנו יבין מהו סוג השטיח לפי סוג הסיב, איכות הסיב, אופן האריגה, צורתו של הסיב, הצבעים בשטיח והגיל שלו, ניתן לקבוע שיטה לניקוי שלו. 

כעת ניתן להתחיל לנקות את השטיח עם המכשור והחומרים המתאימים. לפני החדרת החומר, חשוב קודם כל לשאוב את השטיח בצורה עם שואב אבק מקצועי וחזק. ובשלבים הבאים מחדירים את החומר המתאים אל תוך סיבי השטיח העמוקים.

שלבים לניקוי שטיחים מקיר לקיר במשרדים או בבית

יש כמה שלבים לניקוי שטיחים מקיר לקיר. קודם כל חשוב להזיז  את כל הרהיטים מהשטיח כדי שהניקיון יהיה יסודי.

בשלב הבא כאמור מאבחנים את סוג השטיח ומתאימים לו את הטיפול המתאים על פי רמת השחיקה שלו. לאחר מכן מבצעים שאיבה יסודית כדי להסיר את כל האבק והלכלוך מהשטיחים. שאיבה זו בעצם פותחת את הסיבים ומכינה את השטיח לשלבי הניקיון הבא. לאחר מכן מקרצפים את השטיח בקצף יבש שמחזיר לשטיח את הברק והצבע הטבעי שלו. מחדירים את חומר הניקוי, מקרצפים ומסירים את החומר לייבוש. במידה ויש על השטיח כתמים עקשניים כדאי לנסות להסיר אותם בתנועות סיבוביות נגד סיבי השטיח.

זהו כעת כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר בדרך אליכם לניקוי שטיחים, ספות, וילונות ועוד.

שטיחים מקיר לקיר הפכו להיות פופולריים במיוחד כיום וניתן לראות אותם במשרדים רבים וגם בבתים ברחבי הארץ. בעוד ששטיחים רגילים ניתנים לניקוי פשוט יחסית, ניקוי שטיחים מקיר לקיר אינו יכול להתבצע בשאיבת אבק בלבד. לכן, חשוב להשתמש בשירותי ניקוי לשטיחים מקצועיים שיסירו את הלכלוך מהשטיחים ברשותכם ויותירו את הסביבה נקייה להפליא.

שיטות ניקוי שטיחים מקיר לקיר

הניקוי מתבצע בהתאם לסוג החומר המרכיב את השטיח; כיום ניקוי שטיחים יסודי מתבצע על ידי קרצוף יבש, קרצוף רטוב, שיטת האדים או ניקוי בשיטת האבקה כאשר חברות ניקוי יוכלו לומר לכם באופן מדויק איזו שיטה הכי מתאימה לשטיח במשרדכם או ביתכם.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באחת השיטות הללו יסיר אלרגנים, חיידקים, ומזיקים הנמצאים עמוק בסיבי השטיח ואינם ניתנים לניקוי בשיטות רגילות. הניקוי מסיר גם כתמים שנוצרו על השטיח ומחזיר לו מראה חדש ונקי, מה שיוצר סביבה נעימה במיוחד.

התדירות המומלצת של ניקוי שטיח מקיר לקיר

על מנת למצות את כל היתרונות של ובפרט לשמור על תחושה טובה במיוחד בבית או במשרד, חשוב להקפיד גם על תדירות נכונה של הניקוי המקצועי. התדירות המומלצת משתנה בהתאם למיקום של השטיחים, מספר האנשים שעוברים עליהם בכל יום, סוג השטיח (שמשפיע על רמת ספיגת הכתמים), הגודל שלו וגם המיקום של הבית או המשרד משפיע (למשל, בבית שנמצא סמוך לאתר בנייה השטיחים, וגם פריטים אחרים, עלולים להתלכלך בקצב גבוה במיוחד).

עבור שטיח סטנדרטי בדירת מגורים בלי חיות מחמד וילדים, התדירות הנכונה של ניקוי שטיח מקיר לקיר היא אחת ל-4-6 חודשים. כשיש ילדים ו/או חיות מחמד, מומלץ לנקות את השטיח באופן מקצועי אחת ל-3-4 חודשים. זוהי גם התדירות הרצויה עבור שטיח בחלל עבודה במשרד. שטיחים בחדרי ישיבות ובחדרי הנהלה אפשר לנקות גם פעמיים בשנה, ואילו שטיחים מקר לקיר בכניסה לעסק כדאי לנקות פעם בחודש, ואם מדובר על מקום הומה אדם גם פעמיים בחודש.

ניקוי שטיחים במשרד בלי לשבש את שגרת העבודה

כשמזמינים שירותי ניקוי שטיחים מקיר מקיר למשרד השאיפה היא להימנע מפגיעה בשגרת העבודה או לכל הפחות לצמצם אותה במידה ניכרת. הצוות המקצועי של 5 כוכבים יגיע אליכם, אם תרצו, אחרי שעות העבודה או ביום שישי, כך שלא תיגרם שום הפרעה לעובדים. בדרך זו תוכלו ליהנות מכל התועלות של הניקוי המקצועי בלי לשלם על כך מחיר יקר ומיותר בדמות שיבוש יום עבודה.

עוד כדאי לדעת שאנחנו מתנהלים ביעילות רבה, ולכן יכולים להתחייב לזמינות גבוהה מאוד: אם יש בעיה כלשהי שקשורה לשטיח מקיר לקיר במשרד ואתם זקוקים לניקוי בדחיפות – צרו איתנו קשר ואנחנו נפתור לכם את הבעיה בזריזות.

טכניקות וחומרים ידידותיים לסביבה ולבני אדם

דגש משמעותי נוסף מבחינתנו הוא שימוש בטכניקות ניקוי ובחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה. ההקפדה על כך נובעת גם מההבנה שלכל אחד ואחת מאיתנו אחריות לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית, על מנת שאפשר יהיה להמשיך ליהנות מהחיים על פני כדור הארץ גם בעתיד, וגם מעוד סיבה: חומרי ניקוי מתקדמים ללא מרכיבים מזיקים הם כמובן ידידותיים גם לבני אדם.

בזכותם כל מי שנמצא בבית או במשרד לא נחשף לכימיקלים אגרסיביים ויכול ללכת על השטיח בראש שקט באמת. חשוב לציין שהחומרים ושיטות הניקוי אפקטיביים מאוד, כך שהשטיחים מקיר לקיר נראים כמו חדשים אחרי הטיפול שלנו.

ניקוי שהוא גם חיטוי: לחסל את כל המיקרואורגניזמים המזיקים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן מקצועי, עם ציוד משוכלל וכאמור חומרי ניקוי מתקדמים, הוא גם חיטוי: בזכות העבודה המדויקת והאפקטיבית, כל המיקרואורגניזמים המזיקים שמתחבאים בעומק הסיבים של השטיח, מחוסלים. הכוונה היא למזיקים שאי אפשר לראות בעין, אבל בדיקה מיקרוסקופית תחשוף אותם: חיידקים, קרדית אבק הבית ועוד. כל אחד מהם עלול לגרום לכל מי שעובד במשרד או חי בבית לתגובות אלרגיות לא נעימות, למחלות שונות, לזיהומים בדרכי הנשימה ולחולשה (כשבדרך כלל לא מגלים את המקור לכך, בגלל המאפיינים שלו, ולכן ממשיכים לסבול מכל התופעות הנ”ל).

עוד מפגע תברואתי שאנחנו יודעים לטפל בו בהצלחה הוא עובש. אם יש לכם כתם עובש על שטיח מקיר לקיר הזמינו אותנו באופן מידי, לפני שהפטריות (שהן העובש) יפיצו נבגים שיפגעו בדרכי הנשימה שלכם. בנוסף, כשאנחנו משתמשים בשיטה הרטובה לניקוי שטיחים אנחנו עושים זאת כך שהייבוש יהיה מהיר במיוחד, על מנת שהניקוי לא יגרום לעובש.

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר נקבע לרוב לפי השיטה הנדרשת ולפי שטח השטיח. חשוב לשאול מה המחיר של השירות לפני הניקוי כדי שתדעו מה הסכום הסופי שתצטרכו לשלם עבור הניקוי.

לאחר הניקוי המקצועי, מומלץ לנקות את השטיח אחת לשבוע עם שואב אבק ולהזמין שירות ניקוי שטיחים מקצועי אחת לכמה חודשים כדי לבצע ניקוי יסודי ולשמור על מראה נקי ונעים.

 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן