רסטורציה – שימור צבעי שטיח

היום יש הרבה מאוד ערך לחפצים ישנים ואנשים רבים מעדיפים לשמור על השטיח או על הרהיטים שכבר נמצאים דורות במשפחות שלהם מאשר לקנות שטיח חדש וחסר נשמה. למרות כל העודף של העיצוב המערבי רבים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף רק כדי לשמר את החפצים הישנים שהולכים עם המשפחות שלהם עשרות שנים. כאן חברת חמישה כוכבים נכנסת לתמונה כאשר היא מציעה את האפשרות המתקדמת של רסטורציה ודואגת לשימור צבעי שטיח.

מה זה רסטורציה ?
רסטורציה הוא מונח באמנות שמטרתו הוא להחזיר חפץ או מוצר מסוים למראה הקודם שלו כמו בתקופה בו הוא נוצר. במקרים רבים אפשר לראות רסטורציה בתחום של יצירות אמנות שונות אשר עושים להם שימור מיוחד כדי לשחזר את המקור.

במקרה של שטיחים עתיקים אפשר לראות הרבה מאוד אנשים שמעדיפים לעשות רסטורציה לשטיח שלהם כדי לשמור עליו במצב טוב ולהציגו בבית. מעבר לכך אפשר לראות הרבה מאוד מהשטיחים הישנים צוברים הרבה מאוד אבק ובעליהם מפחדים לנקות אותם בעזרת חומרים מיוחדים כדי לא לגרום להם לדהות עוד יותר ולפגוע באיכות הסיבים.

שימור צבעי שטיח – תבדקו על זה
אצלנו בחברת חמישה כוכבים תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום של שימור צבעי שטיח כדי שתעשו לשטיח שלכם רסטורציה ותהפכו את השטיח הישן והמרופט שלכם ליצירת אמנות חדשה ויוצאת דופן. כך גם תוכלו לשמור על המסורת של המשפחה שלכם ועל השטיח שעבר בירושה במשך דורות במשפחה שלכם וגם תוכלו להציגו במקום מרכזי בבית בלי לדאוג לאיכות הסיבים.

מחפשים הצעת מחיר יוצאת דופן ?
אצלנו בחמישה כוכבים תקבלו גם עבודה מקצועית, גם אחריות מלאה וגם הצעת מחיר יוצאת דופן שגם תעשה לכם את המחיר של שימור צבעי שטיח הרבה יותר נוח עבורכם.

תיקון שטיח
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן