שיקום נזקי הצפה ושריפה

במקרה של שריפה או הצתה אנחנו כאן בשבילכם: לשקם , לנקות ולהחזיר לקדמותו כל מצב קטסטרופלי ככל שיהיה . ע”מ לשקם את נזק הנכס, לנו חשוב ביותר לשקם נזקי מים. אנו שואבים את המים והלחות מכל אובייקט שנפגע, ומבצעים ייבוש מוחלט של הרצפות.

תגובה מהירה מונעת התפשטות המים וחדירתם למקומות יבשים. נקיטת פעולה תמנע את הצורך של החלפת שטיחים והפרקט, ותמנע נזק בלתי הפיך לאריזות קרטון במחסנים, ציוד אלקטרוני וריהוט במשרד. לכן הגעתנו לאזור היא מהמהירות והיעילות ביותר.

לפעמים יש מקרים בלתי נשמעים של שריפה או הצתה אבל אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאנחנו כאן בשבילכם: לשקם , לנקות ולהחזיר לקדמותו כל מצב קטסטרופלי ככל שיהיה. על מנת לשקם את נזק הנכס, לנו חשוב ביותר לשקם נזקי מים. אנו שואבים את המים והלחות מכל אובייקט שנפגע, ומבצעים ייבוש מוחלט של הרצפות כדי למנוע את הנזק לשטיחים. מעבר לכך גם במקרה של עובש שנגרם לאחר רטיבות של השטיח יש לנו מגוון גדול של פתרונות כדי למנוע את הבעיות.

שיקום נזקי הצפה

מה לעשות, אבל פשוט יש ימים כאלה כשהכול הולך הפוך על הפוך. אלא כשמדובר בהצפה במשרד, רגע אחד כזה יכול להשבית עבודה של משרד שלם. כדי למזער את הנזקים ולהוציא את העסק שלך יבש ונקי מהעסק ביש הזה, הקמנו מחלקה מיוחדת לטיפול בהצפות 24 שעות ביממה!
אנו מספקים שרות שיקום נזק של הצפות שנגרם רצפות ושטיחים וציוד . הטיפול בשטיחים נעשה ע”י יניקת המים + טיפול אנטי בקטריאלי נוגד ריחות וייבוש כללי של הציוד.
אנו דואגים להחזיר את המשרד לקדמותו אחרי הצפה, מכל מצב ובכל שעה.

תגובה מהירה מונעת התפשטות המים וחדירתם למקומות יבשים. נקיטת פעולה תמנע את הצורך בהחלפת השטיחים והפרקט, ותמנע נזק בלתי הפיך לאריזות קרטון במחסנים ,ציוד אלקטרוני וריהוט במשרד. לכן הגעתנו לאזור היא המהירות והיעילות ביותר שקיימות בתחום. מעבר לטיפול מהיר אנחנו גם משתמשים בציוד המתקדם ביותר וכל צוות שיגיע אליכם מצויד במכונות שאיבה וייבוש הפועלות במהירות ויעילות על מנת לצמצם את הנזק מהר ככל שניתן.

טיפול בעובש על השטיחים

גם אם מדובר על ניקוי שטיח יקר שעובר במשפחות שלכם כבר דורות ואתם רוצים לשמור עליו מנזקי עובש וגם אם מדובר בשטיחים בעסק שלכם אנחנו יכולים לשחזר את השטיח גם לאחר שהתחיל להצטבר עליו עובש.

ניקוי עובש מכל סוגי הרהיטים

אנו מסלקים עובש מכל סוגי הריהוט תוך שימוש בחומרים אנטי בקטריאליים. למניעה , דיכוי עובש,בקטריות וריחות רעים. כמו כן לחברתנו יבשני לחות.חברת חמישה כוכבים מצוידת במכונות שאיבה וייבוש הפועלות במהירות ויעילות על מנת לצמצם את הנזק מהר ככל שניתן.

טיפול בהצפה
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן