ניקוי ספות בד מחיר משתלם ביותר

במידה וגם אתם התעניינתם בשירות של ניקוי ספות בד מחיר היה בוודאי אחד הגורמים המשמעותיים אליהם התייחסתם בכובד ראש. חברת חמישה כוכבים יכולה להציע לכם את שירות ניקוי הרהיטים והשטיחים בצורה המקצועית ביותר ובמחירים המשתלמים מכל. חשוב לזכור כי אין זה מומלץ לוותר על ניקוי מקצועי של הספה, שהרי הוא יוכל לעזור לכם לשמור על המראה של הספה כמו גם על הבריאות שלכם. הניקיון אשר חברתנו מעניקה ללקוחותיה מבטיח כי אתם תוכלו לשוב וליהנות מספות נקיות מן היסוד.

אנשים רבים מנסים לחסוך בהוצאות של ניקוי ספות מחיר, כך שמוצאים את עצמם קונים את מיטב חומרי הניקוי והתכשירים הדרושים על מנת לנקות את הספה בכוחות עצמם. אך במהרה עשויים לגלות כי קיימים כתמים אשר לא ניתן להיפטר מהם בכל שיטת ניקיון שהם מכירים. בדיוק במצבים הללו תוכלו לפנות אל חברת ניקיון מקצועית אשר מתמחה בניקוי רהיטים ותוכל להגיע לביתכם ולנקות גם את הכתמים העקשניים ביותר.

חברת מנוסה ומקצועית תוכל להעניק לכם את שירות ניקוי הספות המקצועי מכל, כך שהספה שלכם תוכל לשוב לימי גדולתה ותוכל לתרום שוב לעיצוב של הבית או המשרד. חברות אלו יעשו שימוש בטכניקות הניקיון והחומרים המתאימים ביותר בעבור הספה שלכם. כך הן יוכלו להציע לכם גם את המחיר ההוגן ביותר בעבור השירות אותו הן העניקו לכם.

ניקוי ספות בד במחיר הוגן ובהתאמה אישית

לא כל הספות נוצרו שוות ולא בכל הכתמים ניתן לטפל באותו האופן. חברת חמישה כוכבים תעניק לכם שירות ניקוי ספות אשר הינו מותאם לצרכים שלכם באופן אישי. שיטות העבודה והחומרים בהם נעשה שימוש משתנים בהתאמה לסוג הספה, סוג הריפוד וסוג הכתם ממנו אנו מעוניינים להיפטר.

חברתנו מזמינה אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל מידע נוסף אודות טכניקות הניקוי השונות והחומרים המיוחדים בהם אנו עושים שימוש במהלך העבודה.

ניקוי ספות בד נחשב לאחד מתהליכי הניקוי המאתגרים בבית, בטח כשמדובר בבתים עם בעלי חיים ו/או ילדים קטנים. הרי כולנו מכירים את התרחיש שבו אנו חוזרים הביתה ומגלים שהילדים הקטנטנים והמתוקים החליטו לקחת מהמקרר איזה מעדן חטיף שעושה מליון פירורים ובתוך שנייה ספת הבד היקרה כל כך לליבנו התלכלכה. כשמדובר על ניקוי ספות בד מחיר הוא מהדברים הראשונים שתוהים לגביהם לפני שמזמינים שירות. אך מה עוד חשוב?

ניקוי ספות בד מאיפה מתחילים?

אם גם אתם מחפשים כל מיני רעיונות ופתרונות יצירתיים לנקות את ספת הבד שלכם ומתחילים לרקוח רקיחות לאחר שקראתם טיפים ברשת האינטרנט, אנחנו ממליצים לכם קודם כל שניה לעצור. להירגע. לא לפעול מלחץ רק משום שאתם רוצים לנקות את הספה כאן ועכשיו. כבר יצא לנו לראות כל כך הרבה פעמים שאנשים מנסים לנקות בעצמם את ספת הבד שלהם ומגיעים לתוצאה לא טובה בכלל.

עדיף להיעזר בחברה מקצועית

בדרך כלל שיש כתמים על ספות בד עדיף להיעזר בחברה מקצועית לניקוי ספות אשר מצויידת במכשור ובחומרים המתאימים בהתאם. יש המון סוגים של ספות בד ולכל ספה יש חומרים אחרים שמתאימים לה.הצוות של חמישה כוכבים מציע לכם פתרון לניקוי יסודי של ספת הבד שלכם תוך מספר שעות בלבד. יש שתי שיטות עיקריות לנקות ספות בד. 

  1. ניקוי ספות בד בשיטה היבשה
  2. ניקוי ספות בד בשיטה הרטובה

ניקוי ספות בד מחיר

איך מנקים ספות בד? 

בשלב הראשון אנו משתמשים בחומר המכיל אנזים מיוחד. התפקיד של האנזים הזה הוא לפרק חלבונים שהם בעצם הכתמים שיש לנו על הספה עצמה. האנזים מפרק את כל סוגי הכתמים: אוכל, שתייה, זיעה, שומן גוף ועוד. את החומר מכניסים למכונה ייעודית המנקה את בעוצמה את ספת הבד. מתיזים את החומר ונותנים לו להיספג ולפעול. בשלב הבא משפשפים את הספה כדי שהחומר יחדור היטב לכל הסיבים ובעזרת שיטה של שאיבה ויניקה שואבים את כל הלכלוך החוצה. ניתן לשלב גם חומר המנטרל ריחות. כעת צריך לתת לספה להתייבש בין 4-6 שעות וזהו, אחרי מספר שעות תוכלו להנות מספת בד חדשה לגמרי מבלי לקרוע את הכיס.

ניקוי ספות בד מחיר – כמה יעלה לי לנקות ספת בד?

המחיר של ניקוי ספת בד בבית הלקוח משתנה בהתאם לגודל הספה, הצורה שלה וסוג הספה. נשמח לתת לכם הצעת מחיר טלפונית במחיר משתלם במיוחד. 

אילו סוגים של ספות בד יש? 

ניתן לחלק את סוגי ספות הבד לשניים: ספות בד מבדים סינטטיים וספות בד מבדים טבעיים. 

  • ויסקוזה – ספות בד מויסקוזה מכונות גם ספות בד ממשי. חומר קל ועמיד במיוחד. 
  • מיקרופייבר – סיבי מיקרופייבר ארוגים בשיטת ייחודית המכונה כבישה. כמות הסיבים תקבע את רמת הצפיפות של הבד. ספה רכה ומפנקת ואפילו ניתן לכבס את הבד. מחיר גבוה.
  • קטיפה – נחשבת לבד הותיק והמוכר ביותר בעולם הטקסטיל. בסין מייצרים קטיפה ממאה אחוז משי אבל היום זה מאוד נדיר למצוא קטיפה כזו. פחות מומלץ לבתים עם ילדים. נוחה מאוד לישיבה, קשה לתחזק.
  • ספות מבד כותנה – בד טבעי אותו מייצרים מהסיבים של צמח הכותנה. היתרון של הכותנה על פני בדים אחרים הוא בהיותו בד נושם, רך ונעים למגע. פחות מתאימה לסלון. אלא יותר למרפסת או לפרגולה. בד נושם ונעים.
  • אימפלה – האימפלה היא אחד הבדים הכי פופולאריים בישראל לניקוי ספות. ספה עמידה מאוד לכתמים.  בד סיננטי שילוב בין פוליאסטר לפוליאמיד ויש בו גם קצת כותנה. אחת לכמה שנים, כן מומלץ לבצע ניקוי ספות מקצועי גם כאשר מדובר באימפלה. גמישות רבה בפן העיצובי. כדאי לנקות ספות בד אימפלה היא בעזרת לחץ גבוה הנעשה במכונת קיטור. 

לשאלות אודות דרכי ניקוי ספות בד מחיר ומידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

ניקוי ספה בד
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן