כל מה שרציתם לדעת על ניקוי מזרנים

אם יש סוגיה שמטרידה רבים מאתנו לאורך השנים, זו סוגיית המזרנים. מצד אחד, בסך הכול מדובר על משהו שאנחנו ישנים עליו, אך מצד שני, כולנו יודעים לומר שאיכות השינה משפיעה בצורה ישירה על איכות החיים ועל התפקוד שלנו.

לכן ברור מדוע אנשים מוכנים להשקיע אלפי שקלים ברכישת מזרנים, אך מה קורה כשהם מתלכלכים? לא מדובר על מוצר שאנחנו יכולים, ככה סתם, לשים במכונת הכביסה, ולכן דרוש כאן פתרון אחר לגמרי. למעשה, אחת מהבעיות הנפוצות ביותר הקשורים לנושא של ניקוי מזרנים היא כמובן בעיה של שתן על המזרון.

זה יכול להיות הכלב שהרגיש לא טוב או רצה לסמן טריטוריה וזה יכול להיות גם התינוק שברח לו באמצע הלילה. מה שמשנה זו השורה התחתונה: מה עושים כדי להעלים את הריח ואת הכתמים?

בשביל מה נחוץ ניקוי מזרנים אם יש מצעים

בממוצע אחת לשבועיים אנחנו מחליפים מצעים על המיטה כדי לשמור עליה נקייה. רובנו גם מקפידים להיכנס לישון במיטה רק אחרי שהתקלחנו ואנחנו יודעים שאנחנו נקיים מספיק כדי לא לכלך אותה.

גם עניין ההזעה בלילה זו כבר לא בעייה כבר משהו כמו שני עשורים מאז שבכל חדר שינה בבית יש מזגן או מיזוג מרכזי שיידאג לנו גם בחודשי הקיץ החמים לשמור על המזרן יבש ונקי.

איך בכל זאת קורה מצב בו המזרן מתלכלך ונוצרים על גביו כתמים? נתחיל מכך שבדיוק מהסיבה הזו כל המזרנים הנמכרים היום בישראל הם בצבע לבן.

אם המזרנים היו בצבע כהה יותר לא היינו יכולים להעלות על דעתנו שמצטבר עליהם לכלוך כלשהו. ברגע שמזרון מתחיל להתכסות בגוונים צהובים וכהים סימן שהגיע הזמן לנקות אותם ביסודיות.

המזרנים נעשים מלוכלכים בגלל שלוש סיבות. הראשונה היא הזיעה שאנחנו לא מבחינים בה כשאנחנו נכנסים למיטה ומנסים ולהירדם וכשאנחנו מתעוררים. גם אם זאת זיעה מזערית, עם הזמן היא מצטברת ומצטברת בחלקו העליון של המזרן שלנו.

הסיבה השנייה היא שתאי העור שלנו מתחדשים כל הזמן, במיוחד בשינה, ותאי העור המתים נושרים על המצעים. המצעים לא עשויים מניילון אטום אלא מכותנה אוורירית וחלקיקים של אותם תאי עור נכנסים ישירות למזרון ונרקבים שם עם הזמן.

הסיבה השלישית היא שאריות סבון מהמקלחת שעשינו לפני השינה שנשארה על העור, כרמים שאנחנו מורחים לפני השינה, דאודורנט וכו’. אותם חומרים כימיים חודרים די בקלות לשכבה העליונה של המזרן ומשאירים כתמים.

מה לעשות עם מזרן שנספג בנוזלים

יש מקרים מצערים בהם ילדים ולעיתים גם מבוגרים, בגלל סיבות שונות, יכולים להרטיב במהלך השינה. לפעמים זו כמות קטנה מאוד שאינה מורגשת למחרת בבוקר ולפעמים היא גורמת להתעוררות מבוהלת באותו הרגע.

הנוזלים מתפזרים על גבי המזרון וללא ניקוי מזרנים מקצועי הם ישארו שם לנצח. רק כדי להבין את הסכנה שבעניין, השתן האנושי הוא נוזל שהגוף מפריש כדי להיפטר ממזיקים, בקטריות וחיידקים שאינם רצויים בגוף.

כל אותם חיידקים מצטברים על המזרון, נספגים לעומקו ויוצרים מצע מסוכן מאוד לישון עליו. אנשים נוטים להשתמש במגבונים, מגהץ, ייבוש המזרן, ספריי אנטי בקטריאלי ועוד שיטות נוספות כדי להימנע מהצטברות חיידקים עליו וייצירת חממה על המזרן עליו הם או ילדיהם ישנים.

הפתרונות האלו הם רק זמניים ומומלץ להימנע להשכיח את הבעייה כי החלטתם שהתרגלתם אליה או לחכות שבעוד מספר חודשים או שנים תתחדשו במזרן חדש.

הזמינו חברה מקצועית שתבצע עבורכם ניקוי מזרנים ותנקה עבורכם את המזרון עם חומרים ושיטות מתקדמות כדי להימנע מפטריות ועובש.

מה משתלם יותר – ניקוי מזרנים או מזרון חדש?

יש חברות וחנויות שמוכרות מזרנים במחיר אפסי ולעיתים אפילו בחינם בתנאי שתקנו מהם מיטה.

חנויות אלה מעוניינות למכור בזול אך לא מתחייבות לכך שהמזרנים שלהן איכותיים וטובים מספיק על פי איזשהו תקן לגיטימי במאה 21 שהם אינם מזיקים לבריאות וכשירים לספק לכם שינה בריאה וטובה בכל יום במשך 6-9 שעות.

מזרן סביר עולה לפחות כ-1,000 ש”ח וזה משקף את התשובה לשאלה, האם משתלם יותר לנקות את המזרון או ליקנות חדש. ניקוי מזרנים מקצועי של חמישה כוכבים יפתור לכם את בעיית הזיהום והלכלוך במזרון ונדאג לאפשר לכם לישון על מזרון מחודש במחיר מוזל בקלות, בנוחות ובמהירות.

שינה ובריאות מכל הכל

יותר מכל השינה היא פקטור משמעותי בהשפעתה על חיי היומיום והתפקוד שלנו . מזרון לא נוח , לא תקין ולא נקי ישפיע מכוח האינרציה על מהלך יומכם ובריאותכם. לכן אנו ממליצים לנקות את המזרון לעיתים תכופות. ניקוי מזרנים מקצועי במיוחד.

מזרן טוב זה דבר שאינו זול. אבל לעיתים אתם מרגישים שאין ברירה ואבד עליו הקלח. לכן אנו בחמישה כוכבים נחטא, ננקה ונחזיר את המזרון למצב חדיש ונעים. הניקוי נעשה באמצעות קיטור יבש.

אצלנו בחמישה כוכבים תמצאו שירות חיטוי מזרנים ברמה הגבוהה ביותר שיכול לתת לכם פיתרון לניקוי כל סוגי המזרנים בבית שלכם, גם במידה והם נקיים אבל החלטתם לרענן אותם וגם אם יש להם כתמים עקשנים ובולטים. כל החומרים שאנחנו משתמשים בהם הם ידידותיים לסביבה ותקבלו תוצאה יוצאת דופן שתהפוך את המזרן שלכם לכמעט חדש.

השלבים של ניקוי מזרנים

כדי לנקות מזרן בצורה המקצועית ביותר חשוב לעשות את העבודה במספר שלבים כדי להיפתר לא רק מהכתמים אלא גם מכל סוגי החיידקים שנמצאים במזרנים שלנו.

זו הסיבה שאנחנו מתחילים עם חומר שמטרתו לגרום להפרדה של חלקיקי האבק והלכלוך השונים ורק לאחר מכן מתחילים בניקוי עמוק ובחיטוי של המזרן שלכם.

לאחר מכן שנסיים את שני החלקים הראשונים שכבר יסירו את הכתמים העקשניים ביותר נעבור לשלב האחרון שיסגור את התהליך והוא שלב החיטוי בו גם נשים על המזרן שלכם חומרים אנטי בקטריאלים שימנעו בזמן הקרוב מחיידקים לחזור למזרן שלכם.

ניקוי מזרנים באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה

אחד הדברים הכי חשובים אצלנו בחמישה כוכבים הוא לא רק לתת לכם שירות איכותי ותוצאות מושלמות אלא גם להשתמש בחומרים שהם ידידותיים לסביבה ולא יפגעו בכם ובמשפחה שלכם.

בעיקר שמדובר בחיטוי מזרנים כדאי מאוד להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים לאדם ולכן אנחנו משתמשים בחומרים שהם פועלים רק נגד חיידקים שונים ולא פוגעים בבני אדם.

מעבר לכך אנחנו שמים דגש על החומרים האיכותיים ביותר שיעשו את העבודה לאורך זמן כי המטרה שלנו שתקבלו תוצאה מצוינת וגם למנוע את החיידקים להגיע בזמן הקרוב אל המזרן שלכם.

ניקוי מזרנים זו עבודה למקצוענים בלבד

אין ספק שאם תתחילו לקרוא היום אונליין על נושא כמו ניקוי מזרנים, תמצאו אינספור מאמרים, שיטות, עצות וטיפים שונים. יחד עם זאת, האם זה באמת כל כך פשוט כמו שזה נראה? התשובה היא בפירוש לא.

למעשה, כדי לבצע ניקוי מזרנים על הצד הטוב ביותר וכדי להצליח להסיר כתמים וריחות, אנחנו צריכים ידע, ניסיון וגם חומרי ניקוי מתאימים. לכן ברור מדוע זו לא עבודה שכדאי לעשות לבד, אז למה שלא תפנו עוד היום אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש?

הדרך הנכונה לבחור חברה מובילה לניקוי מזרנים

ראיתם לא מעט המלצות על חברות שונות של ניקוי מזרנים? יש לכם התלבטות ואתם רוצים לדעת אל מי באמת כדאי לכם לפנות? זה הרגע לברר לא רק כמה זה יעלה לכם, אלא גם מה כולל השירות.

האם, למשל, מדובר על ניקוי מזרנים שנעשה בבית הלקוח? או שהלקוח צריך למצוא דרך עצמאית להוביל את המזרון אל המקום שבו יושבת החברה? ותוך כמה זמן ניתן יהיה לבצע את הניקוי? כי הרי תצטרכו גם מקום לישון עליו כשמנקים לכם את המזרון.

שווה לברר הכול מראש וכך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים מבחינתכם למשימה, כי ניקוי של מזרנים זה משהו שעושים בצורה רצינית ומקצועית או שעדיף לקנות חדש.

אצלנו בחברת חמישה כוכבים אתם יכולים למצוא מגוון גדול של שירותים כאשר אחד החשובים שבהם הוא שירות של ניקוי מזרנים. הסיבה לכך היא שלמרות שהמזרן שלכם נראה לכם נקי מדובר על אחד הדברים הכי מלוכלכים שקיימים בבית שלכם.

הסיבה לכך היא שהקשר שלנו עם המזרן הוא יומיומי ולמרות שאנחנו משתמשים במצעים עדיין הרבה מאוד לכלוך וחיידקים קטנים מגיעים אליו.

תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן