ניקוי וילונות מקצועי

אנו מספקים לכם ניקוי וילונות למען איכות חיים טובה ובריאה יותר באחריות מלאה

הוילונות בבית משמשים קודם כל להצללת החלל בסלון או בחדרי השינה ורק לאחר מכן לצורך דקורציה ועיצוב. אך ההתייחסות של רובנו לכך היא שונה מאחר וללא הוילונות כל חדר ובמיוחד הסלון בבית היו נראים רייקניים.

ניתן לשלוח את הוילונות לניקוי יבש במכבסה אך זה יגרום לכך שבמשך מספר ימים עד שבועיים לא יהיו לבושים וילונות על החלונות בבית.

בנוסף, וילונות מסויימים מצריכים בעלי מקצוע שיפרקו אותם ממקומם כמו וילונות חשמליים ווילונות העשויים ממספר שכבות בד. כדי להימנע מהורדת הוילונות ניתן לבצע ניקוי וילונות בבית הלקוח ללא פירוק ובלי סיכונים מיותרים.

למה חשוב לבצע ניקוי וילונות בבית הלקוח

אנשים רבים תוהים מדוע מלכתחילה צריך לנקות את וילונות הבית. ניקוי וילונות בבית הלקוח מונע מספר בעיות שנוצרות במשך הזמן כשלא מנקים אותם:

  • הצטברות כתמים – במשך הזמן יכולים להיווצר כתמים שונים על וילונות הנובעים משפיכת משקאות עליהם מהילדים או גם על ידכם בטעות, מלחים המצטברים בחורף בעקבות גשם שפוגע בוילונות ועם הזמן יוצרים את הכתמים הבהירים  שדומים לקצף שהתייבש ומגע עם ידיים שומניות שלאחר מספר רב של פעמים דבר זה גורם להצטברות שמן על הוילונות.
  • הצטברות פיח ואבק – הזיהום שמגיע מבחוץ, גם אם אתם גרים בבית המוקף בירוק הוא בלתי נמנע. בישראל המודרנית אין כמעט אף פיסה של אוויר שאינו סופג פיח מכלי רכב ומפעלים ואבק נודד. הפיח והאבק נדבקים לחלונות וברגע שפותחים אותם הוא נדבק גם לוילונות, אפילו די בקלות, ואלו יכולים לגרום לזיהום ומחלות בתוך הבית.
  • ספיגת ריחות – בבתים בהם מעשנים או שהוילונות קרובים לאיזור הבישול במטבח הוילונות סופגים ריחות לא נעימים וככל שעובר הזמן מצטברים שומנים ועשן סיגריות על גבי הוילונות ויחד איתם גם ריחות שמשפיעים על כל האוויר בבית.
  • דהיית צבע – וילונות שסופגים שמש רבה במהלך השנה עלולים לאבד מעט מהצבע שלהם בצורה שאינה סימטרית. ניקוי יסודי של הוילונות ימזער את הדהייה של הצבעים ותשמר את איכות הצבעים של הוילון לאורך זמן.
  • אטימות קיצונית – אם לאחרונה (מספר חודשים) הבחנתם שכאשר הוילונות בחדר מסוים בבית סגורים מרגישים במהלך היום שהחדר חשוך בהרבה יותר ממה שהיה לפני כן, זה סימן מובהק שהצטבר לכלוך רב על הוילונות ובגלל אותו לכלוך קרני השמש מתקשות לחדור אל תוך החדר יותר מבעבר.

ניקוי וילונות בבית הלקוח – שומרים על וינטאז’

בבתים שמרניים עשויים להימצא גם וילונות וינטאז’ ישנים ועתיקים. וילונות מהסוג הזה עלולים להיקרע בעת ההורדה שלהם מהצוקל או שהצוקל עצמו עשוי להישבר בגלל חוסר זהירות או התיישנות.

כדי לשמור על תקינותם של הוילונות כדאי לבצע ניקוי וילונות בבית הלקוח כדי למנוע מצב בו וילונות יקרים כל כך, בין אם כספית ובין אם סנטימנטלית, יהרסו ולא ניתן יהיה להחזיר אותם עוד למקומם.

אפשרות של תפירה מחדש של הוילונות היא בהחלט לגיטימית אך זה אינו מבטיח שהאותנטיות שלהם תישמר כפי שמצופה וגם את המוט או הצוקל שעליו הוילונות תלויים לא תמיד יהיה ניתן לשחזרו למצבו המקורי.

ניקוי וילון לשיפור איכות החיים

ניקוי וילונות-לא מתפשרים על ניסיון ומקצועיות

אם הגעתם לעמוד הזה, זה אומר שהוילונות שלכם זקוקים לניקוי וטיפול מקצועי! תפקיד אחד חשוב מיני רבים של הוילונות חוץ מעצם היותם פריט עיצובי מדהים ומוסיף לכל חלל בבית במשרד בחדרי השינה ובחדרי הילדים הוא לספוח אליו את כמויות האבק האדירות שנמצאות באויר,כאשר אנו לא דואגים לתחזוקת הוילון באופן עקבי ותקופתי דבר זה גורם להתפתחות קרדית אבק הבית ולהיחלשות אריג הוילון.

ניקוי וילונות עקבי ותקופתי חשוב בצורה יוצאת דופן מבחינה בריאותית לבני הבית,לשמירה על אורך חייו של הוילון וגם מבחינה ויזואלית ואתסטית.

אם בעבר ניקוי וילון היה פעולה פשוטה של פירוק הוילון,הכנסת הוילון למכונת כביסה ותלייה מחדש,או שליחה למכבסה במקרה הטוב המצב כיום מאתגר ומורכב הרבה יותר מכמה הסיבות:

  • הסגנונות המגוונים והעיצובים החדשים שנכנסו לשוק הוילונות מוילונות קפלים עד וילונות גלילה
  • ההיצע והמגוון הגדול בשוק של בדים ואריגים טבעיים וסינתטיים שונים כמו כותנה,פשתן,משי וניילון ומגוון התקני החיבור של המסילות ממנגנון חשמלי עד מנגנון ידני
  • עלות הוילונות כיום לא זולה והאפשרות שמכונת כביסה או ניקוי לא מקצועי תגרום נזק עולה על התועלת שתתקבל.
  • מחייב את מעורבותו של איש מקצוע,ידע מקצועי,ניסיון,מכשור חדשני ושיטות ניקוי מתקדמות.

אנו בטוחים ששמעם אי פעם בחייכם על ניקוי וילון לא מוצלח, וילונות שעברו ניקוי וניזוקו, הצהיבו, או חזרו עם פגמים. אנו בחברת חמישה כוכבים מתמחים בניקוי וילונות מכל הסגנונות,כל הצבעים וכל הבדים והאריגים ומתחייבים לוילון נקי, ריחני, מחוטא ללא נזקים פגמים וקימוטים.

איך אנחנו מתחייבים וכל כך בטוחים בעצמנו אתם בטח שואלים?
הכירו את שיטת הג’נטל קלין

ובכן לאורך השנים נתקלנו בעשרות בדים שונים, עשרות סגנונות עיצוב ואלפי וילונות, וכמו שאומרים אין תחליף לניסיון.
אנו בחמישה כוכבים מבצעים ניקוי וילונות בשיטה הורטיקלית, הידועה גם כג’נטל קלין ולשיטה זו יתרונות רבים, אך יש ארבעה יתרונות שהם החשובים ביותר שאתם חייבים לדעת והכרחיים לכם ולוילונות שלכם.

  1. חיסכון בזמן ובעלויות
  2. מניעת כיווצים והתקמטות הבד וכל נזק אפשרי
  3. שמירה על מסילת הוילון והתקני חיבור בצורה שלמה כגון: מנגנוני חשמל, סיכות, לייסטים ועוד
  4. שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וניקיון המתבצע בטמפרטורה נמוכה דבר השומר על על איכות הבד
ניקוי וילונות - חמישה כוכבים

ניקוי וילונות בבית הלקוח-כן,לא ולמה לא?

ניקוי וילון בבית הלקוח תמיד הייתה סוגייה מעניינת מכמה וכמה סיבות וכאן אנו נפרט את היתרונות והחסרונות של שירות זה.
כאשר אנו מדברים על ניקוי וילון בבית הלקוח צריך לקחת בחשבון כמה וכמה משתנים:

  • סוג הוילונות – האם מדובר בוילונות קפלים או גלילה, עם הניסיון שצברנו לאורך השנים נוכחנו לדעת שניקוי וילונות קפלים בבית הלקוח הוא פחות יסודי ואיכותי, לעומת זאת וילונות גלילה אפשרי יותר לניקוי בביתכם במידה ותרצו זאת, הם מגיבים מצוין לניקוי במידה ומשתמשים בחומרים הנכונים, במכשור הנכון ובשיטת ניקוי טובה ואיכותית.
  • רמת הלכלוך – לרמת הלכלוך של הוילונות שלכם יש השפעה גדולה מאוד על התוצאה שתתקבל במידה ומנקים בביתכם.
  • סביבת עבודה – שאנו מדברים על סביבת עבודה בניקוי וילונות בביתכם אנו מסתכלים על כל בית בנפרד, לא כל בית וסביבתו מאפשר ניקוי יסודי ואיכותי של הוילונות שלכם.  ואנו כיאה לשמנו אוהבים לתת עבודה ברמה של חמישה כוכבים.
  • מכשור מתקדם ואיכותי – חשוב להשתמש במכשור מתקדם איכותי וחדשני על מנת לתת לוילונות שלכם את האופציה להתייבש בצורה הטובה ביותר ולדאוג לכך שלא יישאר בוילונות מים וחומר מיותר על מנת שלא ייוצרו בקטריות לא רצויות ממים עומדים, כתמי עננות וכתמי הצהבה.

לסיכום: לאחר שנים רבות של עבודה וניסיון רב שצברנו אנו ממליצים לכם על ניקוי וילונות במפעל ובכך תחסכו לכם, לכלוך כאב ראש מיותר, היווצרות נזק אפשרי לוילונות כגון: נזקים למסילה ולמנגנון, נזקים אפשריים לבד ולאריג והצהבה של הוילונות עקב חוסר שימוש בחומרים הלא הנכונים במכשור הנכון. כחברה אנו מעדיפים לתת לכם ניקוי מקצועי איכותי ויסודי מאשר לעשות “רפרש”  לוילונות.

תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן