מעבר וניקיון משרד

התחלה חדשה משרה אווירה שלהתחדשות לתקופה ארוכה גם הרבה אחרי שהאקט עצמו עבר. ככה זה גם עם מעבר למקום חדש, שמטעין אותנו באנרגיות חדשות. כל שינוי מרענן את המזל ופותח בפניו דלתות חדשות המזמינות אותו להיכנס אל חיינו. מעבר משרד זאת הזדמנות להתחדשות כוללת, הנה כמה שכדאי לחדש עם המעבר.

לא סתם נודע הקשר בין תהליכי התחדשות להתנקות. זה כך גם בחגי ישראל (למשל, פסח המסמל את בוא האביב מסמל גם ניקיון יסודי בבית, שאמנם נקשר בניקיון לצורך ביעור חמץ, אך באמת עוסק בהתחדשות לרגל האביב)וזה כך גם בתורות רוחניות.

ניקוי המשרד

מקום חדש דורש שנכשיר אותו לקבל את פנינו באנרגיות נקיות. חשוב מאוד לפנות את האנרגיות הקודמות במקום לפני שנכנסים אליו. ניקיון יסודי של המרחב ושל כל מה שנמצא בו יקנה לכם את ההרגשה שהמקום החדש מחכה לקלוט אתכם בו.

ניקיון יסודי יכלול ניקוי בדי מחיצות, ניקוי שחשוב והכרחי לעשות קודם כל למען ההיגיינה, אך בכך תשיגו גם מראה אסתטי נקי. ניקוי הריהוט, שכולל גם את הריהוט במשרד אליו עוברים וגם את הריהוט שמעבירים אל המשרד החדש. אל תשכחו שזאת הזדמנות להרגיש כיצד מתחיל הכול מחדש, גם הריהוט זקוק למידת תשומת לב ראויה במסגרת זו.

אין זה בכלל משנה מה יוקרתו של הריהוט, גם ריהוט פשוט יזכה לטיפול מסור בצורת ניקיון יסודי. וכמובן ניקיון המשרדים עצמם, המתגים, הפנלים, השירותים וכל פינה ופינה מן הראוי שתזכה לצחצוח ולמירוק.

הדבר נכון גם לגבי אריזה נכונה.הכלל היפאני של סידור ואריזה אומר שכל מה ששייך לעבר ואין בו צורך יש להשליך לפח או למכלי המחזור (גם בזמנים כאלה מוטב לא לשכוח את טובת כדור הארץ). השלכת חפצים שאינם נמצאים בשימוש זאת הקלה גדולה שעוזרת להתנקות גם ברמה הפנימית.

שטיחים וטקסטיל

כדאי שלא לדלג על אף אחד מסוגי הניקיונות הנדרשים, בין אם נדרש ניקוי שטיחים או ניקוי ספות, ניקוי וילונות או כל פרט אחר שנמצא בחלל. שטיחים מקיר לקיר, שטיחים על הקירות, טקסטיל כמו וילונות וריפוד רהיטים, כל אלה דורשים צוותי ניקיון מקצועיים שיודעים לעשות את העבודה מבלי להזיק להם ומבלי לקלקל אותם.

בעניין זה מומלץ לא לוותר על שירות של מקצוענים בתחום. ניקוי נכון של שטיחים מבטיח שהשטיחים לא יצברו אבק ומזיקים ולא ידיפו ריחות לא נעימים, במיוחד במשרד שמקבל לקוחות.

הובלות על ידי מי שמתמחה בכך

אחרי שניקינו אפשר להעביר את הציוד. ציוד משרדי, פירוק והובלתו הם לא כמו תכולת בית פרטי. משרדים מכילים ציוד ומכשור ייעודי רב שאסור לגרום לו נזק וצריך לדעת לא רק איך להוביל אותו מבלי לאבד אותו אלא גם איך לפרק אותו ולהרכיב אותו במשרד החדש. דאגו לחברת הובלות שיש לה לא רק ידע וניסיון אלא גם ביטוח ואחריות לכל מקרה.

נקיון משרד
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן