ניקוי שטיח מקיר לקיר במקצועיות וביעילות

יש לכם בבית או בבית העסק שטיח מקיר לקיר? ככל שהזמן עובר השטיח צובר לו אבק, לכלוך וכתמים לכן אתם מחפשים חברת מקצועית המתמחה בניקוי שטיחים מקיר לקיר, כזה המתבצע ביסודיות וביעילות עד כדי שלאחר הניקוי כולם יהיו בטוחים שהשטיח חדש לגמרי. אז אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! עם 5 כוכבים תוכלו להנות מקירות ללא פשרות, שימוש בחומר הניקוי הטובים ביותר תוך הסרת הכתמים והלכלוך מהשטיח שלכם. 

מדוע כדאי לבצע ניקוי תקופתי של שטיחים מקיר לקיר?

למרות יתרונותיו העיצוביים הרבים שמביא איתו שטיח מקיר לקיר, אנו דורכים עליו לא מעט ובלי לשים לב מעבירים את הלכלוך מבחוץ פנימה ממקום למקום. השטיח, ולא משנה כמה הוא איכותי, סופג כל מיני סוגים של לכלוכים, בין אם זה אבק, שאריות של לכלוך, כתמים וכל זה בעצם מעודד היווצרות של חיידקים. ניקוי תקופתי של השטיח יבעצם מסייע למנוע את היווצרות החיידקים הזו ומחזיר את היופי הטבעי של השטיח. 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר יתרונות

  1. מעניק תחושה טובה בבית או במשרד
  2. מסייע לשמור על תחזוקה טובה של השטיח מה שמאריך את חיי השטיח ושומר עליו
  3. מונע קיבעון והתפשטות של כתמים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר סוגים של כתמים

בעזרת ניקוי שטיחים מקצועי ואיכותי מקיר לקיר, ניתן לנקות את כל סוגי הכתמים: כתמי מזון, כתמי שתיה והפרשות לכל סוגיהן. הכתמים היחידים שקשה מאוד להסיר, ולכן מומלץ מאוד שלא לנסות להסיר את הכתמים, הם כתמים של חומרי ניקוי. כתמים מסוג זה מתקבעים על השטיח. לכן, במידה ונשפך כל סוג של נוזל על השטיח או אפילו מזון, קודם כל כדאי לספוג את זה בעזרת נייר סופג. לאחר מכן ניתן בעזרת מעט מים להשפריץ על הכתם ושוב לספוג את הנוזלים עם מטלית. כעת, צלצלו אלינו ואנחנו כבר בדרך.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר, איך מתבצע התהליך בבית?

ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא ניקוי החודר לעומק של השטיח, כלומר, מדובר בניקוי יסודי ולא בניקוי נקודתי. הצוות לאחר שהצוות שלנו יבין מהו סוג השטיח לפי סוג הסיב, איכות הסיב, אופן האריגה, צורתו של הסיב, הצבעים בשטיח והגיל שלו, ניתן לקבוע שיטה לניקוי שלו. 

כעת ניתן להתחיל לנקות את השטיח עם המכשור והחומרים המתאימים. לפני החדרת החומר, חשוב קודם כל לשאוב את השטיח בצורה עם שואב אבק מקצועי וחזק. ובשלבים הבאים מחדירים את החומר המתאים אל תוך סיבי השטיח העמוקים.

שלבים לניקוי שטיחים מקיר לקיר במשרדים או בבית

יש כמה שלבים לניקוי שטיחים מקיר לקיר. קודם כל חשוב להזיז  את כל הרהיטים מהשטיח כדי שהניקיון יהיה יסודי.

בשלב הבא כאמור מאבחנים את סוג השטיח ומתאימים לו את הטיפול המתאים על פי רמת השחיקה שלו. לאחר מכן מבצעים שאיבה יסודית כדי להסיר את כל האבק והלכלוך מהשטיחים. שאיבה זו בעצם פותחת את הסיבים ומכינה את השטיח לשלבי הניקיון הבא. לאחר מכן מקרצפים את השטיח בקצף יבש שמחזיר לשטיח את הברק והצבע הטבעי שלו. מחדירים את חומר הניקוי, מקרצפים ומסירים את החומר לייבוש. במידה ויש על השטיח כתמים עקשניים כדאי לנסות להסיר אותם בתנועות סיבוביות נגד סיבי השטיח.

זהו כעת כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר בדרך אליכם לניקוי שטיחים, ספות, וילונות ועוד.

ניקוי שטיח מקיר לקיר במקצועיות וביעילות
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן