ניקוי ספות עור הפוך

עור הפוך, או זמש, נחשב בעיני רבים לחומר גלם יפה ובעל סגנון ייחודי ומעודן. עיטור הספות בזמש עשוי לתת לכל הסלון קו עיצובי מעניין שלא ישאיר אף אחד אדיש. עם זאת, חומרים מסוג זה נוטים להתלכלך בקלות וניקוי ספות עור הפוך עשוי להיות משימה לא פשוטה כלל. החומר העדין זקוק להתייחסות מיוחדת, שכן מאוד בקלות יכולות פעולות ניקוי אגרסיביות מדי לפגום בו באופן בלתי הפיך.

טיפים לניקוי ספות עור הפוך

לא ניתן לנקות מוצרי עור הפוך באמצעות מים. החשיפה למים תפגום בריפוד הספה לצמיתות. לכן, יש לחשוב על פתרונות אחרים לניקוי ספות עור הפוך.

  • ישנם חומרים רבים בשוק שנועדו להסרת כתמים משכבת העור העליונה. מספר שניות לאחר השימוש בתרסיס, יתקשה העור ואז ניתן יהיה באמצעות נייר זכוכית עדין להסיר את הכתמים בעזרת פעולת שיוף מתונה. כ-24 שעות לאחר עבודת השיוף, יש לצבוע את העור באמצעות ציפוי שקוף המיועד לעור הפוך.
  • בשום פנים ואופן אין להשתמש בתכשירי לחות לעור! עצה זו היא טעות נפוצה שיש למגר אותה וגרמה לספות רבות להינזק באופן בלתי הפיך.
  • ישנן מברשות מיוחדות המיועדות לניקוי זמש. מברשת זו תתאים ללכלוכים “יבשים” אשר אינם מורכבים מחומרים שומניים. המברשת העדינה תסיר אבק, בוץ יבש, פירורים וכו’. ההברשה תיעשה בכיוון אחד ובתנועות עדינות. ישנה גם קובייה מיוחדת המאפשרת ניקוי זמש בפעולה הדומה לשימוש במחק עפרונות.
  • הספגה עדינה ללא שפשוף של מעט חומץ לבן בכתמים בעייתיים תסייע להסירם עם המברשת הייעודית.

עם חומרי גלם יקרים ועדינים לא מתמודדים לבד

העצה הטובה ביותר שנוכל לתת לך, אולם, היא להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בניקוי ספות עור הפוך שיסייעו לך במשימה המורכבת. ישנם סוגים רבים של עור הפוך אם תהליכי עיבוד מורכבים, סוגי צבע ולכה שונים ומאפיינים רבים אחרים שיכולים להשפיע על הניקוי. איש מקצוע בעל ניסיון בניקוי ספות עור הפוך יידע להתאים את הפתרונות הטובים ביותר כדי להבטיח שהכתם יוסר, הספה תחזור להיות כשהייתה וריפוד הזמש לא יינזק בתהליך.

ניקוי ספות עור הפוך
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן