ניקוי ספות בקיטור

אנחנו משקיעים הרבה בבחירת הספות שלנו, בוחרים את הגודל, צבע הבד והטקסטורה. ממקמים אותה במרכז הסלון ויוצרים פינת ישיבה כיפית. בספה מארחים חברים, מתכנסים כל בני המשפחה, או סתם נרגעים בסוף יום. עם הזמן הריפוד של הספה סופג אבק, לכלוך, שאריות מזון ועלול לפתח עובשים. לכן, אחת לתקופה מומלץ לבצע ניקוי יסודי של הספות באמצעות קיטור.

למה לנקות את הספות בקיטור?

הקיטור מאפשר לבצע ניקוי עמוק במיוחד, המחטא ומשמיד את כל סוגי החיידקים והבקטריות שנמצאות במעמקי הבד. כדוגמת: פשפשים, וירוסים, קרדית האבד, עובשים שונים ועוד. מכשיר הניקוי בקיטור מבצע הזרקה של מים חמים באמצעות לחץ גבוה, ולאחר מכן הוא מבצע שאיבה מהירה של המים המלוכלכים. בסיום הניקוי ניתן בקלות לראות באמצעות המים השחורים את כמות האבק והלכלוך שהצטברו בספות.

שלבי תהליך הניקוי:

  1. חשוב לציין שכל תהליך הניקוי מתבצע בבית הלקוח. אין צורך לשנע את הספות למקום מיוחד. הצוות מגיע עם המכשור המתאים, מבצע את העבודה בצורה מקצועית ומשאיר לכם ספות נקיות, ריחניות ומבריקות.
  2. בשלב הראשון, לפני תחילת הניקוי הצוות המקצועי בוחן את סוג הבד ממנו עשויה הספה ומאפיין את רמת הלכלוך שלה. על פי זה מתקבלת הערכה לגבי התוצאה הסופית.
  3. בשלב זה מתבצעת הכנה של השטח. כדי לא לפגוע בריהוט מסביב מזיזים מה שאפשר וממגנים את הרצפה כאשר נדרש בכך.
  4. מתחילים לעבוד עם חומרי הניקוי על פי סוגי הלכלוך שאופיינו ורמת הקושי שלהם. החומר מושרה ומפרק את הלכלוך מהשכבה הפנימית עד לשכבה הראשונה של הבד.
  5. מתבצע ניקוי של הספות בקיטור באמצעות מכונה מקצועית. חשוב להדגיש שהמכונה מתופעלת על ידי אנשי מקצוע בלבד. היא מזריקה מים חמים בכ 90 מעלות חום היוצאים בלחץ רב יחד עם אדים. הלחץ והטמפרטורה הגבוהה בשילוב החומר שהושרה מאפשרים ניקוי ופירוק של שומנים ולכלוך קשה ביותר. בנוסף מתבצעת פעולת חיטוי מאסיבית לשלל מזיקים.
  6. המים המוזרקים נשאבים במהירות. עוברים באמצעות מכשיר הקיטור על כל אזורי הספה עד לניקיון מלא. את התוצאה רואים באופן מיידים ומרגישים במגע ובניחוח.

ניקוי בקיטור הפיתרון הנכון.

ניקוי בקיטור מאפשר לשמור על ספות יקרות במראה חדש לאורך זמן. להנות ממגע נעים וישיבה נוחה ללא ריחות או מטרדים. הטכנולוגיה נחשבת לפריצת דרך בכל מה שקשור לניקוי וחיטוי והיא מאפשרת לשמור על אורך חיי הספות. פעולת הניקוי והחיטוי חשובה מאד, בייחוד בבתים בהם יש ילדים קטנים שנוטים ללכלך. או לפתח אלרגיות שונות.

ניקוי ספות לבית העסק.

אם יש לכם קליניקה קטנה, סטודיו גדול או כל עסק בו שילבתם ספות לנוחות הלקוחות. חשוב שתשמרו על הניקיון שלהם. הנראות של העסק שלכם זהו כרטיס הביקור שלו. חשוב שהוא יראה במיטבו תמיד. נקי מטופח ועם ספות במראה חדש. כפי שאתם משקיעים הון רב בבחירת החומרים, לא מתפשרים על הספקים, חשוב שתקפידו גם על הניקיון של הספות. מומלץ לבצע ניקוי ספות בקיטור כל חצי שנה. כאשר מדובר בעסק בו יש תחלופת אנשים רבה, מומלץ לבצע ניקוי ספות בקיטור אחת לכמה שבועות. בנוסף לניקוי יומי קבוע. זה לא רק שומר על הנראות, אלא גם על הבריאות של הלקוחות שלכם ועל הבריאות שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניקוי ספות בקיטור?

מקצועיות ובטיחות- חשוב לוודא שאנשי המקצוע מוסמכים ומשתמשים במכונה מתוחזקת ובחומרי ניקוי אקולוגיים שעברו את אישור משרד הבריאות. בנוסף, חשוב שהעבודה עצמה תתבצע בצורה בטוחה מבלי להזיק לשאר הרהיטים או לסכן את האנשים הנמצאים בחדר. כדי לבחון את המקצועיות של אנשי הצוות תוכלו לברר על הוותק והניסיון שלהם. אם אתם בעלי עסק שמתחזק ספות רבות תוכלו לבחון אם החברה ביצעה פרוייקט מסוג זה בעבר, כמה זמן זה לקח ומה היתה התוצאה הסופית? במקביל, תוכלו לקרוא ביקורות באינטרנט או לברר אצל לקוחות קיימים מה רמת שביעות הרצון שלהם מהחברה .

תיאום ציפיות- בשלב הראשוני הצוות אמור לבצע הערכה של כמות הלכלוך ולתאם ציפיות לגבי התוצאה הסופית. במרבית המקרים ניתן להסיר את כל הכתמים הקיימים אך ישנם מקרים חריגים, בדים וריפודים מיוחדים בהם התוצאה תהיה שיפור משמעותי אך לא מלא. ולכן חשוב לתאם ציפיות עוד לפני תחילת העבודה לגבי התוצאה הסופית, כדי להימנע מאכזבה.

שירותים משלימים- אם אתם צריכים ניקוי ספות בקיטור, אך גם יש לכם כסאות מאותו ריפוד, מיטת נוער או מזרן עם כתמים. תוכלו באותה הזדמנות לבקש בנוסף לניקוי הספות, ניקוי מקצועי בקיטור לשלל הריפודים השונים שבביתכם או בעסק.

אז אם הספה שלכם דהויה, יש בה ריח לא נעים, היא סובלת מחוסר אחידות בגלל כתמים וסימנים שונים. זה הזמן להזמין ניקוי ספות בקיטור ולהחזיר לה את המראה הרענן. ניקוי ספות בקיטור יאפשר לכם להתאהב בספה מחדש, ממש כמו ביום שקניתם אותה.

ניקוי ספות בחברת חמישה כוכבים
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן