שטיפת שטיחים

אנחנו לא נחדש שום דבר אם נאמר לכם, ששטיחים צוברים לכלוך, אבק, חיידקים, נוצרים בהם כתמים מכל מיני חומרים שונים וכי ברמה העקרונית, חוסר ניקיון הורס את המרקם והמראה של השטיח.

שטיפת שטיחים, היא פעולת ניקיון שכיחה בדיוק כמו פעולת שטיפת רצפה, רק שמדובר בטכניקה וחומרים אחרים.

שואב לא באמת מספיק

שטיח צובר אבק, צובר חולות מנעלים, פירורים מאוכל ועוד כל מיני דברים שנפלו עליו בדרך. שאיבה עם שואב חזק, ניעור משמעותי ואפילו הנחת השטיח הפוך לכמה שעות, מורידים את מרבית הלכלוכים שאינם נתפסים בשערות השטיח.

לצד הלכלוכים שנופלים או נשאבים, יש לא מעט לכלוך שנדבק לסיבים, שנמרח ויוצר כתמים ובמקרים מסוימים אף היווצרות של בקטריות וחיידקים. את כל אלו יכולה להוריד רק שטיפת שטיחים עמוקה ויסודית, הכוללת הגעה לרבדים העמוקים שלו.

נראה כמו חדש

יש מוצרים שלאחר ניקוי יסודי נראים כמו חדש, לפעמים זה קורה עם מכונית מלוכלכת שנוקתה היטב וכעת נראית כמו חדשה, זה יכול להיות עם בגד מסוים וזה קורה כל הזמן עם שטיחים.

שטיחים מאבדים ברק וחיונית לאורך הזמן, בעיקר מכיוון שעושים בהם שימוש ששוחק אותם. שטיפת שטיחים עמוקה המגיעה לשורש השטיח עם חומרי ניקוי נכונים, מחזירה בבת אחת את הברק והצבע לשטיח שאולי נראה שהוא דהה במקצת, אך בפועל הלכלוך והאבק פגעו בו. שטיפת שטיחים מחדשת את עוצמת הסיבים, במיוחד כשמדובר בשטיחים מחומרים טבעיים ואיכותיים.

שטיפת שטיחים מקצועית

שטיפת שטיחים מקצועית, מוסיפה נדבך לניקיון ששטיפה עצמאית אינה יכולה להגיע אליו. שטיפה מקצועית משתמשת בכלי עבודה מיוחדים המאפשרים הגעה על לבסיס השטיח, משתמשת בחומרים מיוחדים שאינם זמינים בחנויות וחוסכת הזרה מאמץ וזמן לבעל השטיח.

שטיפה מקצועית תוכלו למצוא בחברת חמישה כוכבים, המנקים שטיחים מזה שלושה עשורים, מכירים את כל סוגי השטיחים ומצוידים בציוד וחומרי ניקוי מקצועיים.

טיפים לניקוי השטיח

אם החלטתם על ניקוי עצמי ריכזנו לכם מספר טיפים שחשוב להכיר בכדי לא לגרום נזק לשטיח. אם זאת, אנחנו ממליצים, במיוחד עבור שטיחים גדולים, מחומרים טבעיים להסתייע בחברה מקצועית כמו חמישה כוכבים, בכדי להשיג שקט נפשי בניקוי ושמירה על השטיח שלכם.

* השתמשו בחומרי ניקוי בהתאם להוראות ואל תשתמשו בחומרים חזקים שיכולים לפגוע בשטיח

* בדקו את חומר הניקוי בפינה קטנה ובלתי נראית של השטיח לפני השימוש

* אל תשאירו את השטיח לייבוש בשמש אחרי השטיפה, זה יגרום לתהליך דהייה מהיר

ניקוי שטיחים בראשון לציון
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן